KONKURS "TYGRYSY SPRZEDAŻY"

Dla jednego z banków opracowaliśmy konwencję i oprawę konkursu wspierającego sprzedaż kart kredytowych zatytułowanego "Tygrysy Sprzedaży". Azjatycki tygrys, symbol odnoszący się także do oszałamiającego sukcesu gospodarczego krajów Dalekiego Wschodu, stał się motywem przewodnim konkursu, w którym pracownicy placówek banku zdobywali azjatyckie nagrody.

 

Dwudziestu pięciu zwycięzców zabraliśmy na rejs statkiem cruisingowym z Singapuru do Tajlandii i Malezji, podczas którego zawodowy fotograf poprowadził dla nich szkolenie z fotografii podróżniczo-wakacyjnej. Pięćdziesięciu laureatów nagrody II stopnia spędziło weekend w azjatyckim SPA w Polsce, zaś pozostała setka laureatów otrzymała nagrody rzeczowe - tablety Lenovo Yoga.

 

Pracując nad takimi projektami w Wysoko i Wyżej możemy śmiało powiedzieć, że kreowanie konkursów sprzedażowych w oparciu o naszą wiedzę o każdym zakątku Świata, to jest to, co tygrysy lubią najbardziej!